Aaaaaaaaah! - Reisverslag uit Lompoc, Verenigde Staten van Marleen Grefte - WaarBenJij.nu Aaaaaaaaah! - Reisverslag uit Lompoc, Verenigde Staten van Marleen Grefte - WaarBenJij.nu

Aaaaaaaaah!

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

16 September 2011 | Verenigde Staten, Lompoc

Mijn ergste nachtmerrie is werkelijkheid geworden! Een wilde tarantula hier :O! Zit ik leuk met Koen te skypen, komt er iemand aan met een potje in zn handen. Tja, toen wist ik al hoe laat het was. Hij had een wilde vogelspin gevangen en kwam dat even leuk aan mij laten zien! Ook maar ff voor de webcam gehouden, dus paps, mams en Koen konden ook meegenieten.
Maar dan denk je het ergste gehad te hebben, nee hoor! Laat hij de spin vrij! En niet 30 km verderop, nee gewoon hier in het gras. Ik zie hem nog steeds lopen!!! :S Wie komt mij hier redden uit dit gevaarlijke land??? :P

Verder natuurlijk ook leuke dingen te vertellen ;) Ik heb van de week te horen gekregen dat ik tóch auto mag rijden :D! Nu kan ik dus zelf boodschappen gaan doen en ff de stad in als ik zin heb. Eindelijk! Geeft je toch wat meer vrijheid hier. En mn paps gaf een goeie tip: anders ga je toch in je eentje uit eten? Haha, toppunt van wanhopig zijn :P Maar ik kan tenminste meer doen hier nu.

Gisteren zat ik netjes om 8.30 klaar bij de schuur, te wachten op de dierenarts. Om 9 uur was hij er nog steeds niet. Dus ik naar kantoor gegaan, hebben ze het afgezegd. Fijn dat ik dat dan ook te horen krijg :P Nu dus maar een andere keer hakkie-takkie-weg-met-zakkie doen, haha.

Vandaag is er een veulentje geboren! Ik heb het nog niet gezien, ga er straks heen en zal ook even foto's maken. Dus dat is natuurlijk leuk. Jammer dat het een veulen uit de wilde paarden kudde is, dus knuffelen zit er niet in. Dat doen we thuis maar weer met de veulens ;)

Jammer genoeg is het deze week niet echt super weer geweest. Wel droog, maar niet echt warm. Dus trui en lange broek aan de hele dag. Hopelijk wordt het deze week wat beter, want ik moet toch nog ff werken aan die negerinnen imitatie :P

Vandaag een mail gekregen vanuit school met alle dingen die ik moet schrijven en in moet leveren. Oeps, daar had ik geen rekening mee gehouden! Het moet ingeleverd zijn voordat mijn andere stage begint, dat betekent dus 1 week tijd als ik thuis kom. Ach ja, het houdt een mens van de straat :P

Mams heeft vandaag een pakketje met pepernoten op de post gedaan. Benieuwd wanneer ik die hier kan gaan opeten :D En dan natuurlijk het lastige, Sinterklaas uitleggen aan Amerikanen. Ik heb het van de week 1 keer geprobeerd, en nee, ze begrijpen er geen hout van :P Als je erover nadenkt is het natuurlijk ook een dom iets. Het enige wat ze hier uiteindelijk zeiden: Oh! Dus jullie krijgen 2 keer kado's in 1 maand? Haha, dat snapten ze wel :P

Dit waren mijn belevenissen weer. Tot snel!

Xxx

  • 17 September 2011 - 12:06

    Anny:

    En je weet het Marleen. Heeelll langzaam kauwen op die pepernoten!!!! De TPG weet wel wat ze vragen voor het opsturen van een doosje naar Amerika. Daar kun je hier heeeeeeelllllll veeeeeeeeeeeelllll pepernoten voor kopen.
    Eet smakelijk.

    Liefs mama

  • 17 September 2011 - 18:50

    Gerrit En Barthina:

    Ha die Marleen,

    Eerst een compliment voor je leuke updates, erg leuk hoe je alles beschrijft.
    Wat een avontuur of niet dan? En dan al die beesten die we hier niet hebben gaaf om mee te maken allemaal.
    En de tijd gaat hard he nog maar 59 dagen.
    Hier is alles goed Mireille en Patrick komen morgen alweer terug uit Mexico. Danielle en Gijs blijven nog 10 dagen.
    Moet helemaal geweldig zijn daar.
    Gerrit en ik hebben nu ook een weekje vakantie en als het mee zit dan gaan wij ook nog naar het buitenland volgende week ja ja naar de LIDL in Duitsland ha ha Nee we gaan niet echt weg lekker even niets doen is ook wel fijn.
    Nou meid geniet van alles wat er nog gaat komen daar en dan bedoel ik ook de pepernoten.

    Liefs van ons

  • 19 September 2011 - 09:37

    Lydia:

    Hoi Marleen,
    Ook ik ben je aan het volgen hier en heb al je verhalen gelezen! Geweldige ervaringen maak je mee, erg leuk geschreven! Wens je een fijne tijd daar, dat gaat je zeker lukken!
    Groetjes Lydia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Actief sinds 10 Aug. 2011
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 22188

Voorgaande reizen:

08 September 2013 - 06 Juli 2014

Studeren in San Francisco

28 Augustus 2011 - 15 November 2011

Californië

Landen bezocht: