Pepernoten, waar blijven jullie nou??! - Reisverslag uit Lompoc, Verenigde Staten van Marleen Grefte - WaarBenJij.nu Pepernoten, waar blijven jullie nou??! - Reisverslag uit Lompoc, Verenigde Staten van Marleen Grefte - WaarBenJij.nu

Pepernoten, waar blijven jullie nou??!

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

20 September 2011 | Verenigde Staten, Lompoc

Hi there!

Alweer tijd voor een nieuw reisverslag!

Zoals de titel het al zegt: ik heb mijn pepernoten nog steeds niet. Ik hoop dat ze niet onderschept zijn!
Van de week had ik 's avonds ontzettend zin in chocola. Helaas was het enige beetje chocola dat ik had m'n chocoladepasta, dit dacht ik tenminste. Maaaaar! Toen bedacht ik me dat ik thuis van Gerrit en Barthina een Holland-pakket had gekregen. En... daar zat een pakketje met hagelslag en vlokken en dergelijke in. Dus die zijn nu op, haha! Bij deze, Gerrit, Barthina en de rest ;) Bedankt :D!

Verder is het de afgelopen dagen echt super, super warm geweest! Heerlijk! :D Wel wat minder als je buiten hard aan het werk bent, maar toch nog altijd beter dan de 'zomer' die we in Nederland gehad hebben.

Helaas is mijn 4-daagse logeerpartijtje in het VIP-huisje niet doorgegaan. Ik hoefde toch niet te verhuizen, dus zit nu nog in m'n gewone kamer. Ook niet verkeerd natuurlijk, maar toen ik van de week naar binnen keek in dat huisje zag ik een hele grote bank met tv staan! En tja, daar had ik toch wel even zin in gehad.
Gelukkig doet mijn internet het wel weer op mijn kamer, dus vermaak ik me toch wel. En met mijn schoolwerk heb ik natuurlijk genoeg te doen ;)

Vandaag zou de ranch manager weer terug komen. Dus ik was gisteravond helemaal blij dat alles goed was gegaan met de paarden en ik niet mijn kwaliteiten als Vet Tech heb hoeven laten zien ;) Maar... vanmorgen was er toch triest bericht. Er zijn 2 oude paarden (van 21 en 31 jaar), het zijn de beste vriendjes van elkaar. Ze zien er niet meer uit, lopen slecht, zijn mager, het ene paard heeft nog maar 1 oog, etc. Toch deden ze het nog aardig goed. Maar, nu heeft de oudste van de 2 zichzelf vannacht vastgerold in het hek en daarbij zijn nek gebroken :S Ik kan jullie 1 ding vertellen, dat ziet er ontzettend akelig uit! Het was een wit paard, maar door de modder en het bloed was daar weinig van overgebleven. Bah. Het andere paard stond half in shock aan de andere kant van de paddock, die was helemaal in zichzelf gekeerd en lusteloos. Zo zielig om te zien.
Volgens mij breng ik ongeluk ofzo, normaal gaan er hier amper paarden dood en ik ben hier nog geen 4 weken en er zijn er 2 dood gegaan. Maar goed, laten we maar hopen dat het hier bij blijft!

Om het toch niet helemaal triest af te sluiten heb ik nog wel een grappig verhaaltje (tenminste, dat vond ik :P). Er is een jongen hier die de paarden bekapt. Hij had hulp nodig aangezien de paarden niet allemaal even stil blijven staan. Dus ik een paard vasthouden, hartstikke braaf, hij hinnikte alleen de hele tijd. Maar hij stond netjes stil, dus prima dacht ik. Maar daar dacht de jongen anders over, die irriteerde zich kapot en af en toe gaf hij het paard een mep. Ik heb hier eerst maar niets van gezegd, maar het paard liet dit niet zomaar toe. Eerst begon hij als een gek scheten te laten (de jongen was bij de achterbenen bezig), lekker stinken dus :P En toen hij weer een klap op z'n kont kreeg tilde hij zijn staart omhoog (ik zag het maar zei niets, ohooooo Marleen toch :P) en poepte vol over de schouder en armen van de jongen heen! Whaha! Ik kon m'n lachen niet inhouden. Eigen schuld, dikke bult haha!

Dit was het weer voor vandaag.

Xxx

  • 21 September 2011 - 06:34

    Gaya:

    Vul hier je naam in.at paard! Echt akelig zeg! Door dat laatste verhaaltje zit ik hier hardop te lachen in de trein! :-P


  • 21 September 2011 - 10:44

    Inge:

    Hahahaha goeie!

  • 21 September 2011 - 15:46

    Anny:

    Ik wil een foto van die jongen met al die poep!! :)
    Zo heb ik jou niet opgevoed Marleen!!!

    Liefs mama

  • 22 September 2011 - 16:58

    Annie Enter:

    hoi Marleen mooi om te lezen dat je het na je zin hebt op je stage en zulk mooi weer.en voor je het weet is er de vakantie.hier gaat het redelijk goed.Groetjes Annie en Hennie

  • 26 September 2011 - 13:45

    Anny:

    Nou Marleen, het is weer lekker warm bij jou zie ik. Hier is het inmiddels ook zomer. Wel een beetje laat, maar goed, we genieten er lekker van.

    Liefs mama

  • 26 September 2011 - 19:01

    Paul En Marina:

    Hoi Marleen,

    Even een reactie uit het "verre" Duitsland.
    Het is elke keer weer leuk om jouw zeer gevarieerde belevenissen te lezen.De spin en het poepen hadden wij ook wel mee willen maken en ik (Paul) vraag mij af of ik er ook als een neger zou komen uit te zien. Zou ik eindelijk van dat duo Penotti gevoel af zijn.
    Het feestje van Erik en Carmen afgelopen zaterdag was een groot succes. Mooie zaal, een grappige herhaling van een Bonairiaanse trouwerij en goede en harde muziek. Gelukkig was het een mooie zomeravond en kon je ook buiten een babbeltje maken.
    Nou Marleen, we wensen jou nog veel spannende momenten en een hele grote zak met pepernoten.

    Veel liefs,

    Paul en Marina

  • 26 September 2011 - 20:00

    Gerrit En Barthina:

    Hello Marleen,

    Wat een triest verhaal van dat paard zielig voor zijn maatje.
    Ja zo maak je heel wat mee. Nog maar 50 dagen te gaan jee wat gaat de tijd toch snel. Maar het is nog steeds leuk daar. Hier is alles goed weekje vakantie zit er weer op lekker even niksen was fijn. Danielle en Gijs komen donderdag ook weer terug en hebben het helemaal geweldig in Mexico.
    Nou veel succes en plezier verder.

    Liefs van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Actief sinds 10 Aug. 2011
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 22143

Voorgaande reizen:

08 September 2013 - 06 Juli 2014

Studeren in San Francisco

28 Augustus 2011 - 15 November 2011

Californië

Landen bezocht: