De laatste loodjes - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Marleen Grefte - WaarBenJij.nu De laatste loodjes - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Marleen Grefte - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

20 Augustus 2011 | Nederland, Hengelo

Hallo allemaal!

Zoals velen van jullie weten ben ik van plan om 10 weken stage te gaan lopen bij Return to Freedom in Lompoc, Californië. Het is een hoop geregel en gedoe geweest om alles voor elkaar te krijgen. Maar als alles meezit, vertrek ik over ongeveer 7 a 10 dagen naar Amerika.

Aanstaande vrijdag heb ik een afspraak op het Amerikaanse consulaat in Amsterdam. Hopelijk heb ik dan dat weekend eindelijk mijn felbegeerde visum in handen!

Ik ben van plan om hier al mijn hoogte- en dieptepunten bij te houden. Hopelijk heb ik de dieptepunten al gehad tijdens het regelen van het visum ;) Dus we gaan nu alleen nog maar voor de hoogtepunten!

Ik hoop hier snel een bericht vanuit Amerika te kunnen plaatsen!

Voor de mensen die willen zien waar ik stage ga lopen, dit is de website van het bedrijf: www.returntofreedom.org

Liefs Marleen.

• 22 Augustus 2011 - 15:51

Anny:

Natuurlijk ga ik je volgen op alle mogelijke manieren: deze site, skype, mail, sms en misschien nog wel een keer bellen. Na een aantal weken kom ik je gezellig ophalen :)

Veel succes,veel plezier en vooral.....genieten!!1

Liefs mama

• 27 Augustus 2011 - 15:35

Monica:

He marleen,
    super veel succes :) enne kom heel weer thuis;)