Visum is binnen! - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Marleen Grefte - WaarBenJij.nu Visum is binnen! - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Marleen Grefte - WaarBenJij.nu

Visum is binnen!

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

26 Augustus 2011 | Nederland, Hengelo

Jaaaa! Gelukt! Ik heb een super mooi visum in mijn paspoort zitten :D! De mensen bij het consulaat waren allemaal stuk voor stuk super aardig. Er werd zelfs onderling geprobeerd om 'Grefte' goed uit te spreken, de GR combinatie blijft moeilijk, haha!

Nu aan de slag om een ticket te boeken. Maar één ding is zeker, over 48 uur zit ik in het zonnige Californië! Alhoewel het nu toch wel erg snel dichtbij komt, heb ik er ook super veel zin in! Ik kan nog steeds niet geloven dat het allemaal toch nog gelukt is.

Ik wil iedereen even heel erg bedanken voor de leuke berichtjes en de steun tijdens het visum-proces!

Tot in de winter :D!

Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Actief sinds 10 Aug. 2011
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 22198

Voorgaande reizen:

08 September 2013 - 06 Juli 2014

Studeren in San Francisco

28 Augustus 2011 - 15 November 2011

Californië

Landen bezocht: