Nog maar 2 maanden te gaan - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Marleen Grefte - WaarBenJij.nu Nog maar 2 maanden te gaan - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Marleen Grefte - WaarBenJij.nu

Nog maar 2 maanden te gaan

Blijf op de hoogte en volg Marleen

08 Juli 2013 | Nederland, Hengelo

Hallo allemaal!

Ik eindigde mijn laatste reisverslag van 2 jaar geleden met:

- Het was echt een onvergetelijk avontuur en ik zou het allemaal zo weer doen! Ik weet zeker dat ik ooit (hopelijk zeer snel :P) weer terugga naar Amerika :) -

Wie had gedacht dat ik zo snel al weer terug zou gaan? Ik in ieder geval niet! Maar het is toch echt zo. Vandaag over precies 2 maanden stap ik in het vliegtuig naar San Francisco. Onderweg naar weer een nieuw avontuur in the States!

Voor diegenen die het (na mijn constante gekwebbel over Amerika :P) nog steeds niet weten... Ik ga dus van 8 september 2013 t/m 7 juni 2014 studeren in San Francisco en wel de studies: International Business en Engels. Vanaf 8 juni ga ik dan nog een maand rondreizen, voordat ik weer netjes terugkom naar Nederland. Ik verblijf bij een gastgezin in San Francisco (die ik 2 weken voor vertrek toegewezen krijg).

Via deze site wil ik iedereen die het interesseert weer op de hoogte houden van mijn fantastische, megaspannende avonturen :D Te beginnen met (helaas) weer de visum-aanvraag-procedure: het allerleukste en totaal geen stress opleverende proces... Nu duimen dat ik mijn visum eerder heb dan 2 dagen voordat ik vlieg, zoals de vorige keer het geval was. We gaan er in ieder geval voor!

Xxx Marleen (of om alvast te wennen: Marlien Kreftie/Gggweftie)

  • 08 Juli 2013 - 15:26

    Rita:

    Hoi Marleen
    We gaan je weer volgen
    Gr

  • 08 Juli 2013 - 16:56

    Jose Oevering:

    Het zal vast weer een enorme ervaring zijn deze nieuwe uitdaging .
    Ik kijk nu al uit naar jouw verslagen . Dus ik houd je in de gaten dan . Succes
    met de voorbereiding .

  • 08 Juli 2013 - 19:57

    Anny:

    Lieve Marleen,

    Dat hadden wij ook niet verwacht... zo snel. Maar het feit dat je weer gaat is absoluut geen verrassing. We waren er al bang voor... nee hoor, we zijn apetrots dat je ook deze uitdaging weer aan durft te gaan. Je hebt je er de afgelopen maanden voor 100 nee wel voor 200% voor ingezet! Met een lach en een traan zullen we jou uitzwaaien maar gunnen het je zo ontzettend!! Geniet nog van de laatste maanden bij jouw papa en mama :) XXX

  • 08 Juli 2013 - 22:12

    Lijsettie Cleaningcreek:

    Hello Marlien Kreftie!

    Ik vind het super gaaf dat je deze uitdaging aan gaat. Ik denk dat veel mensen dit dolgraag willen, maar het uiteindelijk nooit doen en daar stiekem altijd spijt van hebben. Gelukkig pak jij wel je kans en ga je ervoor! Ik weet zeker dat je dit met succes gaat volbrengen. Ik ga je missen, ook al zien we elkaar niet meer zo vaak als voorheen. En zoals al vaker gezegd: ik zie nu al uit naar die eindeloos lange mailtjes ;) Maar eerst nog je afscheidsfeestje, party hardy! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Actief sinds 10 Aug. 2011
Verslag gelezen: 400
Totaal aantal bezoekers 22144

Voorgaande reizen:

08 September 2013 - 06 Juli 2014

Studeren in San Francisco

28 Augustus 2011 - 15 November 2011

Californië

Landen bezocht: