Lake Tahoe and naked man! - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Marleen Grefte - WaarBenJij.nu Lake Tahoe and naked man! - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Marleen Grefte - WaarBenJij.nu

Lake Tahoe and naked man!

Blijf op de hoogte en volg Marleen

03 Oktober 2013 | Verenigde Staten, San Francisco

En het is weer tijd voor een volgend verslag :)

We waren gebleven bij de donderdag. Dit was de dag dat ik voor het eerst naar een echte Amerikaanse wasserette ben geweest. Eigenlijk was het niet heel veel bijzonders, maar toch wel echt Amerikaans om daar dan met andere mensen te zitten wachten tot je was klaar is. Wel een beetje jammer dat gezegd werd dat de droger maar $0,25 kostte, maar je het 4 keer opnieuw moet aanzetten om het een beetje droog te krijgen. Gelukkig kon ik $1 ook nog wel missen ;)

Op vrijdagochtend bepakt en bezakt met al mijn spullen op naar school voor het weekendje Lake Tahoe! Ik had de hele tijd al het idee dat ik iets ging vergeten, maar geen idee wat. Tot ik in de pauze m’n eten wilde opeten. Mijn broodjes hebben keurig 2 dagen op de keukentafel gelegen :P Dus toen maar op naar de Subway! Toen iedereen vrij was zijn ik en nog een meisje (jaja, de dames waren de chauffeurs!) naar de autoverhuur gegaan om onze auto’s op te halen. De auto’s waren groter dan verwacht en toen iedereen er was kon onze roadtrip beginnen!!

1,5 uur later waren we San Francisco nog niet uit… Wat wil je ook op vrijdagmiddag :P Vele files later kwamen we om 8 uur ’s avonds eindelijk bij het hotel aan. 2 uur later dan gepland, maar we waren er! Toen inchecken en op naar ons huis. En jemig! Wat een giga mooi, groot, ruim huis! We hadden zelfs meer dan 10 bedden, dus konden kiezen waar we gingen slapen. Ik wist uiteindelijk de masterbedroom te bemachtigen, mét het kingsize bed en een eigen badkamer! Na de kamerverdeling zijn we gaan koken en eten (helaas voor mij pasta ;) maar gelukkig hadden we veel cookies haha). Daarna gezellig in het huisje gebleven en even later een flinke duik in m’n overheerlijke bed genomen! Ik heb heerlijk geslapen :)

De volgende ochtend echt Amerikaans ontbijt gemaakt: scrambled eggs met bacon. Daarna zijn we gaan uitchecken en weer in de auto op naar Emerald Bay. Wat een mooie route om te rijden! Lake Tahoe is zo super mooi, jammer dat ik moest autorijden :P Maar toen we eenmaal uit de auto waren heb ik mijn camera volop kunnen gebruiken. En na een wandeling van ongeveer een half uur naar beneden kwamen we bij Emerald Bay uit. Een heel mooi strandje aan het meer en in het midden van het meer een eiland met een kasteeltje erop. Een aantal wilden gaan zonnen en zwemmen, maar ik besloot met nog iemand een kano te gaan huren. Lekker een uur op het water en naar het eilandje geweest. Aan het eind van de middag nog een wandeling gemaakt en m’n camera weer tevoorschijn gehaald en daarna weer op naar de auto. Nog even een pizza gegeten onderweg en weer op naar huis. Ik had de twijfelachtige eer om de 4 jongens naar huis te brengen :P En ik ben blij dat ik zo’n super goede chauffeur ben (XD), want af en toe was het lastig om de auto recht op de weg te houden door al het lachen. Want het is één ding om te zeggen dat je foto’s van je creatie in de wc-pot gemaakt hebt, maar om dan ook nog doodleuk de foto’s aan elkaar te gaan laten zien is een ander verhaal :P Om daarna ook nog ‘naked-ass’-foto’s van jezelf en vrienden aan elkaar te gaan laten zien. En dan doodleuk te vragen of ‘jullie meiden’ ook zulke foto’s van elkaar hebben? En verbaasd te reageren als ik zeg dat ik dat in ieder geval niet heb. Dan vind ik het knap dat ik de auto op de weg heb weten te houden!

Gelukkig kwamen we 3 uur later in San Francisco aan. De 4 jongens woonden allemaal bij elkaar in huis, dus dat was een makkelijk ritje. Daarna hoefde ik ‘alleen nog maar’ naar mijn eigen huis te rijden. Dit resulteerde in een toeristische toertocht van een uur door downtown San Francisco. Maar, ik ben thuisgekomen en heb een supertof weekend gehad!

De volgende dag moesten we voor 12 uur de auto’s weer inleveren. Mijn huisgenootje ging met me mee. Ook dit keer werd het een toeristische route, wat ervoor zorgde dat ik om 11.55 voor de autoverhuur stond. Maar op tijd is op tijd :P

Na de auto’s inleveren ben ik samen met mijn huisgenootje naar de Subway gegaan, daar zou nog een ander huisgenootje komen. Samen zouden we dan naar de Gay Parade gaan. Bij de Gay Parade zou nog één jongen komen, omdat ie die dag toch niets anders te doen had (man, wat had hij een spijt dat ie was meegegaan! haha). En zo zouden we gezellig een middag tussen vrolijk dansende homo’s doorbrengen :) Dit werd iets anders… Onderweg kwamen we al vele mannen en vrouwen in leren pakjes tegen. De één nog bloter dan de ander, maar dat hoort erbij toch? Bij aankomst bij de parade bleek het geen parade te zijn maar een straatfeest met als thema: SM en leerfetisch. Daar stonden we dan als onschuldige toeristen. Vooral ons mannelijk gezelschap zag het helemaal zitten! De rest van de tijd heb ik alleen maar in een deuk gelegen. De één was nog erger dan de ander. Maar ik geloof dat de foto’s voor zich spreken. Wie een echt goed beeld van die middag wil krijgen zal moeten wachten tot ik terug ben. Die foto’s ga ik nl. niet openbaar op internet plaatsen :P

Op maandag zou ik de gegevens van mijn nieuwe gastgezin krijgen! Een echt geboren en getogen San Franciscan vrouw, waarvan de kinderen het huis al uit zijn. Ze woont in een goede buurt, vlakbij Golden Gate Park en ze zou in totaal 4 student krijgen. Ideaal dus! Helaas bleek ze toch maar 2 studenten in het begin te willen en ik was nummer 3… Dus ik kreeg een nieuw gezin toegewezen: een Filipijns stel met een Japans huisgenootje die amper Engels spreekt. Dat gaat ‘m dus niet worden. Dan maar weer wachten.

Vandaag heb ik weer een gesprek gehad over een nieuw gastgezin, weer een aziatisch stel met één huisgenootje die amper Engels spreekt. Ik heb nu maar duidelijk gemaakt dat ik dat gewoon niet ga doen. Dan blijf ik wel zitten waar ik zit. Gelukkig gaat ze proberen de Amerikaanse vrouw te bellen om te kijken of ze mij wil ontmoeten en dan wil beslissen of ze toch een 3e student in huis wil hebben :D Dus daar wachten we nu weer op.

Vandaag heb ik ook mijn pakket op school opgehaald. Deze bleek er al een week te zijn! Het pakket is dus gewoon in 2 dagen al hier aangekomen. Met speciale dank aan Daniël! Ik denk dat ik nu maar een reddingspakket voedsel ga bestellen ;)

Op maandag hebben we een tussentijdse toets moeten doen. Vandaag de uitslag terug gekregen: een A-! Ik had 87%. Yeah! :D Volgende week moet ik een presentatie geven over een eigen gekozen onderwerp. Ik heb besloten om voor Sinterklaas te gaan :P! Een onderwerp waarvan ik vind dat ze het in elk land zouden moeten vieren! Al zou het alleen al om de (choco)pepernoten zijn haha.

Dit weekend is een huisgenootje jarig, dat gaan we vieren. En van vrijdag t/m zondag is er een gratis groot festival in het Golden Gate Park. Daar gaan we dus ook maar eens kijken :) Genoeg te doen!

Ik wil iedereen bedanken voor de leuke reacties! Erg leuk om te zien dat jullie mij volgen :) Voor diegene die mijn blog het waard vinden om op te stemmen; ga naar: https://www.facebook.com/EFNederland/app_210628719101633, scroll naar beneden en stem op mij! Deze wedstrijd is dus georganiseerd door Education First, http://www.ef.nl/, en ik kan er een vliegticket ter waarde van €700,- mee winnen!

Liefs Marleen.

  • 03 Oktober 2013 - 10:42

    Anny:

    Hoi Marleen,

    Als de mogelijkheid bestond om boerenkool in te laten blikken dan stuurde ik er een aantal naar je toe.....
    Papa zegt altijd " hunger treibst hinein" maar gaat niet altijd op hè? Je weet ik eet alles maar als ik naar de foto kijk die je stuurt... nou dan ging ik ook voor wat anders..... hoe krijg je het voor elkaar om het er zo smerig uit te laten zien!!
    Maar goed er zijn een heleboel andere dingen die super gaan ( naakte mannen, A-, leuke huisgenoten enz) dat maakt een heleboel goed.

    XXX mama

  • 04 Oktober 2013 - 10:38

    Johan:

    klinkt allemaal erg leuk!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Actief sinds 10 Aug. 2011
Verslag gelezen: 352
Totaal aantal bezoekers 22150

Voorgaande reizen:

08 September 2013 - 06 Juli 2014

Studeren in San Francisco

28 Augustus 2011 - 15 November 2011

Californië

Landen bezocht: