Korte update - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Marleen Grefte - WaarBenJij.nu Korte update - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Marleen Grefte - WaarBenJij.nu

Korte update

Blijf op de hoogte en volg Marleen

20 December 2013 | Verenigde Staten, San Francisco

Deze keer even een zeer korte update! Want...! Anne is hier :D Maar vandaag is ook de laatste dag van de blogwedstrijd, dus daar moet wel even wat over op m'n blog komen te staan.

Als het goed is stopt vanavond Nederlandse tijd de wedstrijd, dus dan zullen we daarna wel horen naar wie het ticket gaat! Spannend! Zou toch helemaal geweldig zijn als we die krijgen :D

Nu nog even afwachten en voor diegene die vandaag nog kunnen stemmen: DOEN! Haha. Hoe meer stemmen hoe beter! In ieder geval allemaal alvast super bedankt voor het stemmen!

Wordt vervolgd....

• 20 December 2013 - 21:53

Anny Grefte:

Nog heel veel plezier de laatste dagen met Anne!!!!

Liefs mama

• 20 December 2013 - 22:14

Annie Veluwenkamp:

Had graag op jou gestemd,maar zit niet op feachbook.Hoop wel dat je wind. Gr Harry Annie

• 20 December 2013 - 23:08

Annie Brughuis:

Heb net mij laatste stem uit gebracht.Hoop voor jullie dat je mag winnen. Verder wens ik je prettige feestdagen toe en een geweldig 2014.Geniet nog van je vakantie.gr Annie

• 21 December 2013 - 07:59

Daphne Van Der Boor:

Gefeliciteerd met de overwinning Marleen en veel plezier ermee!
    moeder van Kyra ( tweede in de race)

• 21 December 2013 - 13:44

Ria:

Gefeliciteerd Marleen, dat heeft heel wat slapeloze uurtjes gekost. Bij deze wens ik jou fijne kerstdagen toe. Maak er bijzondere dagen van.

Liefs Ria